سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توصیه رهبر انقلاب به جوانان برای شناخت بهتر حضرت امام خمینی(ره)

صفحه اینستاگرام نوجوان (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب) بخشی از توصیه‌های ایشان را به جوانان برای شناخت بیشتر امام خمینی(ره) منتشر کرد.

رهبرانقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام نوجوان یکی از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای است .این صفحه  به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را در خصوص راه درست شناخت اندیشه ها و آرمانهای امام راحل(ره) منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

رهبر انقلاب: "خیلی از شماهایی که دهه هفتادی و دهه هشتادی هستید، حتی اون‌هایی که متولد دهه شصت هستند، امام خمینی را آنطور که باید، درک نکرده‌اید.
‌‌تصویر و جمله‌ای از امام در صفحات اول کتاب درسی، برخی دیوارنوشت‌های شهری و پخش سخنانی از ایشون به مناسبت‌های مختلف از رسانه‌ها، تنها اوقاتی است که ما به یاد امام خمینی بوده‌ایم.
‌‌اگر می‌خواهید بیشتر با امام خمینی، با سخنان ایشون در وقایع مهم آن دوران، بیانات، پیام‌ها، مصاحبه‌ها و نامه‌های امام راحل آشنا شوید، حتما وصیت نامه و مجموعه "صحیفه امام" را مطالعه کنید."
‌‌

رهبرانقلاب

انتهای پیام/




ادامه مطلب

[ جمعه 97/3/18 ] [ 8:36 عصر ] [ اعظم جلیلی ]